Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Březen 24 00:06:33 CET 2024

Ale tak jistě.
Jenže tenkrát nic jiného k mání nebylo a ten ZX-81 nic neřídil v reálném
čase, takže nepotřeboval přesné časování.
Přesné časování potřebovala ta krabice hardwaru a ZX-81 jí jenom
nastavoval a pak zobrazoval data a ukládal je na mgf. kazetu.
Vzhledem k tomu, že celý velký mechanismus byl vyrobený v Německu a
některé jeho části na sobě měly ještě v těch 80. letech vyražené orlice
s hákovým křížem to byla pozoruhodná syntéza. :)
Ale chodilo to celé dohromady nezvykle přesně, když se to pečlivě
nakalibrovalo (což byl proces tak na týden).

Někdy přemýšlím o tom, že bych se tam zajel podívat, co tam mají dneska.
To pracoviště VÚVH stále existuje.

Zdraví PavelK