Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Sobota Březen 23 13:51:02 CET 2024

V zásadě máš pravdu.

Pro upřesnění:

NMI = Non maskable interrupt (to nepotřebuješ)

HALT = zastavení procesoru a uvedení do HiZ (to chceš)

(někde mi schází HLDA, ale nevím, jestli jsem na správné platformě)

Pozor na to, že po odpojení se ti přestanou refreshovat DRAMky, takže to
musíš dělat sám.

A taky to, že po resetu se procesor pokusí začít v nějaké ROMce, která
provede boot up sekvenci. To taky nechceš, takže se různě podstrkoval jiný
začátek paměti.

Respektive se někdy dělalo, že se použilo právě to NMI a podstrčil se
program, kterej nechal hlavní procesor udělat celou tu manipulaci.

---------- Původní e-mail ----------