SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Březen 21 19:40:15 CET 2024

Já mám tohle:

https://vi.aliexpress.com/item/1005005902953300.html

na tuhle anténku slyším pár FM rádií, a sem tam nějaké ty dálkové
ovladače na 433MHz, na 865MHz nic. Zkoušel jsem slyšitelnost OK0D z Lysé
(jako klukovi mi tady Déčko chodilo jak z praku), ale nic. Žije to
ještě? A je tam nějaký provoz?

Máte nějaký odkaz jak dekodovat ty dálkáče?

Ve chvilce k tomu zkusím přidělat nějakou rozumnější anténu a uvidím dál.

Petr