SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 21 19:24:06 CET 2024

Jak je to s posloucháním nevím, ale já to provozoval pro monitorování a
dekódování takových těch různých dálkových ovládání na 433 a 865 Mhz a
to fungovalo na takovou tu univerzální magnetickou anténu o délce cca.
15-20 cm v pohodě a ta anténa byla hned vedle Raspberry Pi 4 ve
vzdálenosti tak 30 cm. A chytalo to tu komunikaci klidně přes ulici i dál.
Jednou jsme s tím dělali pro jednoho zákazníka pentesting a chytali jsme
signál k ovládání vrat na vzdálenost cca. 80 metrů. Stejná anténa,
přichycená na střeše auta a RPi s LCD monitorem uvnitř auta.

Zdraví PavelK