mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 20 18:47:17 CET 2024

zatim to vypada(tou hadici v uchu) na nejakou pwm regulaci ve zdroji.
skoro jako by to melo ridit vetrak, kterej se ale hned pri prvnim
piskani neroztoci, jako by se mu nechtelo, nebo jeste nemuze. pokud se
uz roztoci pri vetsim vykonu, jako ze jen obcas, tak pri
dobehu/zastavovani to piskani s tim dobehem sedi.
zdrohj je to nejakej DELL, kabely budou na miru, takze ho uplne
jednodusse nevymenim, ikdybych si chtel nahradni koupit na policku(pro
jistou).
zeptam se prodejce, jestli ma nahradni a jesli by prodal nebo pujcil.
nakonec je to DELL, tak to koupit pujde, tim jsem si jistej :-)
t.