mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 20 18:18:14 CET 2024

K tomu hledání - mikrofon  připojený k mobilu  je dobrá cesta, , pak
doporučuji nainstalovat už zde probíraný Spectdroid.
Mikrofon umístit tak, aby bylo na spektru vidět to pískání a jehlou (
zubařskou ) nebo naopak měkkou gumou postupně "osahat" všechny součásti.
Když se dotknete cívečky, nějakého feritového materiálu ( návleku)
tak je to krásně vidět na tom Spectdroidu - ten peak se zatlumí ...
Třeba jen málo, ale uchem to nejde tak pěkně rozlišit, jako na tom display.
Někdy se po přitlačení rušící součásti objeví spektrum dalších kmitočtů.
V každém případě oprava je někdy nemožná, fixace lepidle nepomohla a
náharadní ( stejnou ) indukčnost nelze sehnat.
Většinou je ale vadná indukčnost prasklá, nebo má na sobě trhlinku. Nebo
řve nějaká podložka blízko indukčnosti, která má válcové jádro.
Jednou jsem našel ve spínaném zdroji 48V/12V i IRFP150 tranzistor, který
"hrál"  Po výměně za jiný to utichlo.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>