Zasuvka s pojistkou

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Březen 18 12:32:38 CET 2024

Natečená voda do žásuvky pro sporák (nádherná rána a nebylo ani celkem
nic očouzený - voda se odpařila),  vyhodila

16A - jistič okruhu

fičko pro byt

25 - jistič před elektroměrem

a nějakou nožovou pojistku (asi 63A) pro celý panelák (21 bytů)

Jestli chvilkově vypadla ti trafačka nevím, ale z elektrárny tam byli
dost rychlo, výměnili pojistku a jelo se

JL