Aliexpress

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Březen 17 15:08:56 CET 2024

Ještě lepší. U branky, aniž by mě pošťák viděl, si to žene ke kastlíku na
dopisy. Vykročil jsem z branky, že si to vezmu. Dává mi do ruky lísteček, ŽE
JSEM NEBYL zastižen. Tak mu říkám, zastihl jste mě, vezmu si ten balíček. A
on na to, že ho nemá v autě. Co následovalo potom, nebudu rozepisovat.
Míra.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, March 16, 2024 11:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: Aliexpress

On Sat, 16 Mar 2024, Pavel Kořenský wrote:

> [...]
> Když mi měl přijít ten LCD mikroskop tak jsem čekal a nic se nedělo.
> Najednou mi přišel e-mail z Aliexpressu, že se dodávku nepodařilo
> doručit a že se vrací do distribučního centra.

> Tak jsem se po cca. dvou dnech vydal na poštu, paní u přepážky jsem
> vylíčil co se děje, ona se mně zeptala na jméno, chvíli ťukala do
> počítač, chvíli do něj koukala a vlídně pravila "No jo, někde by to
> tady mělo bejt" a vyrazila do útrob poštovního úřadu.

> Akorát si prý mám dávat pozor na to, že pokud u nich bude balíček
> ležet déle než 14 dnů teoreticky, ale spíš cca. měsíc prakticky, tak bude
poslán zpět.

Stejna zkusenost - z Ali prislo ze balicek se nepodarilo dorucit. Ve
schrance zadna vyzva nic. Tak cekam ze to zkusi dorucit znovu a porad nic.
Po 14ti dnech telefon - vola posta ze u nich lezi balicek pro mne a ze to
zitra vraci zpet. Kdyby mi zavolali hned, nemuselo jim to tam 14dni lezet a
zabirat misto..