Aliexpress

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Březen 16 23:22:09 CET 2024

On Sat, 16 Mar 2024, Pavel Kořenský wrote:

> [...]
> mi přišel e-mail z Aliexpressu, že se dodávku nepodařilo doručit a že se
> vrací do distribučního centra.

> Tak jsem se po cca. dvou dnech vydal na poštu, paní u přepážky jsem vylíčil
> co se děje, ona se mně zeptala na jméno, chvíli ťukala do počítač, chvíli do
> něj koukala a vlídně pravila "No jo, někde by to tady mělo bejt" a vyrazila
> do útrob poštovního úřadu.

> Akorát si prý mám dávat pozor na to, že pokud u nich bude balíček ležet déle
> než 14 dnů teoreticky, ale spíš cca. měsíc prakticky, tak bude poslán zpět.

Stejna zkusenost - z Ali prislo ze balicek se nepodarilo dorucit. Ve
schrance zadna vyzva nic. Tak cekam ze to zkusi dorucit znovu a porad
nic. Po 14ti dnech telefon - vola posta ze u nich lezi balicek pro mne
a ze to zitra vraci zpet. Kdyby mi zavolali hned, nemuselo jim to tam
14dni lezet a zabirat misto..