Re: cenový paradox LCD displejů

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Březen 17 13:12:35 CET 2024

Displej vhodný pro hodiny, s nožičkama nabízel Wonka na burze za nějakých 20Kč.
Lubor
> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 17.03.2024 10:39
> Předmět: cenový paradox LCD displejů

Ahoj,

 pro své sebevzdělání a experimentování a tak dále jsem sii chtěl koupit
 pasivní LCD displej.
 Moje představa jsou hodinky, takže ideálně 4 číslice, nebo alespoň 3,5
 číslice (což je vlastně 3,28) a to je tak vše. Nemám úplně jasno t vom,
 jestli mi vadí, nebo nevadí multiplex a ani nic dalšího.

 Tak jsem zjistil, že displej jako součástka stojí kolem 80 CZK a je v
 podstatě jedno, co je na něm za znaky:
 https://vi.aliexpress.com/item/1005003060914344.html <https://vi.aliexpress.com/item/1005003060914344.html>
 (cena vyjde sečtením ceny a poštovného)