Re: OT: FVE - komunikace měnič GOODWE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 16 17:10:27 CET 2024

Měnič napájí dům. V tom domě jsou nějaké spotřebiče, které se dají na
chvíli vypnout, předpokládám.
A do jedné se zásuvek v tom domě bych strčil Lidlmetr, na něho třeba
rychlovarnou konev.
Takže v té chvíli jediný odběr celého domu půjde přes tuto zásuvku a
přes Lidlmetr

No a díval bych se, kolik ukazují registry v měniči, kolik měří nějaká
ta aplikace, a kolik ukazuje Lidlmetr.
Předpokládal bych, že dva z těch 3 údajů budou štimovat, a jeden bude ujetý.
Aspoň tak bych postupoval já, kdybych nevěděl jestli kecají registry
měniče nebo nějaká ta aplikace.

Pokud ale chápu zadání špatně, tak se omlouvám.

PL