Re: OT: FVE - komunikace měnič GOODWE

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Březen 16 16:25:01 CET 2024

Pane Labaji, asi Vám nějak nerozumím.  Měnič můžu samozřejmě vypnout, je do
sítě přes jistič. Můžu ho taky deaktivovat, na to má vstup, vypínám ho na
noc, kdy mám proud za NT a nechci vybíjet baterku.
To ale nic nenaměřím.  Vypnout celý dům můžu taky , měnič je ale v režimu
navázaném na síť, takže se taky vypne. Na ostrovní režim nejsem vybaven.
Zjistit okamžitou spotřebu domu bych asi mohl přímo z elektroměru, nevím
ale ,jestli tam takový údaj je, musím nastudovat návod, co mi k tomu ČEZ
dal.  Mě primárně ani tak nejde o přesná čísla, jde mi o to, že to nesedí s
tím PV Masterem, který to ale přece taky musí vyčítat z registrů měniče.
Otázka jem z kterých. Ta ostatní data mi souhlasí.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com