Re: OT: FVE - komunikace měnič GOODWE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 16 12:12:04 CET 2024

Ani zásuvkový Lidlmetr?
Tak co odpojit zbytek domu a připojit jen definovanou zátěž (žárovka
nebo třeba rychlovarka) a u ní změřit multimetrem spotřebu? U odporové
zátěže to bude snadné.
Nehraje tam roli účiník, že by to jeden z těch z těch informačních
zdrojů počítal blbě nebo třeba vůbec neuvažoval?
A nemůže tam hrát roli to, že se někde připočítává vlastní spotřeba měniče?

PL