Re: výroba šablony pro pastu

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Březen 16 09:54:17 CET 2024

Zdravím,
kdyby jste chtěl to prkýnko zvdnout trochu na vyšší level, tak jsem teď
vytisknul toto: https://youtu.be/Am3ztQIkss0 a zdá se, že to funguje
celkem dobře, ikdyž jsem to zatím zkoušel jen bez pasty.
Právě na ty QFN a 0402 už se mi to docela rozmatlávalo, s tímhle to bude
snad lepší, má i verzi bez motoru pro vysavač. Ikdyž u malého spoje to s
prkýnkem bude fungovat dobře.
Libor