RE: výroba šablony pro pastu

alkaline alkaline4 na protonmail.ch
Pátek Březen 15 19:56:43 CET 2024

No "vlastní návrh" - komplet (nejen gerber) soubory mám, takže s daty pro další práci není problém. Leptat z plechu - no do tyhle chemie se mi příliš nechce,ale s to cu fólii to už je zajímavějši a domácí leptání cu mám celkem zmáknutý. Já bych sice dokázal si sehnat tenký plech z 0.5l nepotištěných plechovek, takže tam by asi nemělo být nic k čištění. Docela by mne zajímal, jak bude vyhodnocený Váš pokus s cu.

R.S.

Odesláno z bezpečného [Proton Mailu](https://proton.me/).