Re: výroba šablony pro pastu

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Pátek Březen 15 19:25:28 CET 2024

Šablona je dobrá, ale není to jediná možnost. Můžete si na Ali koupit stříkačku s jehlou s pastou. Správné množství možná nedáte napoprvé, ale s cvikem ano. Pak stačí horkovzduch (naPř. Hot air gun 858), dostatek fluxu třeba ve stříkačce.
Po zapájení zkontrolovat zkraty a funkčnost.

L.

Sent from MailDroid

-----Original Message-----
From: alkaline <alkaline4 na protonmail.ch>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: pá, 15 bře 2024 18:53
Subject: výroba šablony pro pastu

Vážení,
stojím před problémem, kterak si vyrobit šablonu pro pastu - mám zde 5 kusů pcb a je na nich pouzdro 24-QFN. Domnívám se, že jediná rozumná cesta na zapájení obvodu, je dát to do reflow a tudíž by to dle mého chtělo si tam nanést pastu přes šablonu. Trochu jsem hledal googlem a našel jsem lecos. Můžete mi někdo doporučit postup ? Eventuelní možnost "vypálení" laserem na gravírovačce od Neje by tu byla - ale nemám s tím zatím v podstatě žádné zkušenosti, protože je to zatím nový přírustek v dílně.
Díky za případné namíření správným směrem - nechtěl bych se příliš topit ve slepých cestách....

R.S.

Odesláno z bezpečného [Proton Mailu](https://proton.me/).