výroba šablony pro pastu

alkaline alkaline4 na protonmail.ch
Pátek Březen 15 18:52:20 CET 2024

Vážení,
stojím před problémem, kterak si vyrobit šablonu pro pastu - mám zde 5 kusů pcb a je na nich pouzdro 24-QFN. Domnívám se, že jediná rozumná cesta na zapájení obvodu, je dát to do reflow a tudíž by to dle mého chtělo si tam nanést pastu přes šablonu. Trochu jsem hledal googlem a našel jsem lecos. Můžete mi někdo doporučit postup ? Eventuelní možnost "vypálení" laserem na gravírovačce od Neje by tu byla - ale nemám s tím zatím v podstatě žádné zkušenosti, protože je to zatím nový přírustek v dílně.
Díky za případné namíření správným směrem - nechtěl bych se příliš topit ve slepých cestách....

R.S.

Odesláno z bezpečného [Proton Mailu](https://proton.me/).