Re: Takový začátečnický analogový dotaz - unipolární napěťový sledovač

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Březen 15 01:46:39 CET 2024

TL082 s +24V/0V nie, leda +24V/-3(5)V - keď je v šuplíku, stačí vyskúšať :-)
Ak chcete mať pri nulovom vstupnom napätí "nulu" aj na voltmetri,
potrebný bude OZ s minimálnym "Output Voltage Swing" na zápornom
napájaní, zo starých napr. LM258/358, alebo rovno Rail-to-Rail
Input/Output OpAmp.
Nepíšete, o aký modul ide, ale nechce sa mi veriť, že by mal digitálny
voltmeter tak nízky vstupný odpor (impedanciu).
robo

Dňa 14. 3. 2024 o 23:11 Pavel Kořenský napísal(a):