Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 23:28:53 CET 2024

Tak tohle je tedy pro mě fest překvapení. Možná ani ne tak ta technika
samotná, jako ty cenové relace.
Kdybych to měl bez těchto nyní získaných informací a bez Googla
odhadovat, tak bych čekal tak nulu navíc.
Opravdu zajímavé až neuvěřitelné. Teď už věřím, že se opravdu dá optika
až do bytu natáhnout za rozumné peníze.

Píšete, že to stavíte v rámci cvičení se studenty.
Nepořádáte třeba taky nějakou univerzitu třetího, čtvrtého nebo kterého
věku?
Takového semináře bych se opravdu rád zúčastnil.

Díky všem, kdo do tohoto vlákna přispěli a otevřeli tak (minimálně mně)
nové obzory.
A panu Kubovi ještě speciálně za příslušné železo k tomu.

PL