Re: Sdílení souborů

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Březen 14 22:38:32 CET 2024

Je pravda, že takhle pokud jede plocha by to jet mělo....

Zdeněk Aster
---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 14. 3. 2024 21:12:45
Předmět: Re: Sdílení souborů
"Jestliže vzdálená plocha jde kdykoli, tak i přenos dat přes ní jde kdykoli.

(což nevylučuje chybu, která je příčinou zlobení klasického SMB)

Prostě se na cílovém počítači objeví další položka a po otevření se
chová jako síťová adresa \\tsclient. Tam jsou nasdílené vybrané disky z
volajícího počítače. A funguje i když \\IP nefunguje.

PH

Dne 14.03.2024 v 17:27 swz na volny.cz napsal(a):
> Přesně tak. Takže myslím, že chyba musí být v mém počítači. Ale pak
nechápu, jak je možné, že někdy to trošku jde. Je přitom jedno, na který
počítač se snažím dostat. Běží mi WDMYCLOUD, to je Linux, W8 a W10. Všechny
tři se chovají stejně, buď jdou všechny nebo žádný. A je to jedno, jestli
použiji jméno nebo IP. Ale vzdálená plocha jde kdykoli.