Re: Re: Sdílení souborů

swz na volny.cz swz na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 17:38:22 CET 2024

Nemůže na to mít vliv pořadí síťových adapterů ve Správci zařízení, Síťové adaptery? Zde se vypisuje nejprve WiFi adapter, přes který jsem připojen, kde je pochopitelně sdílení souborů zakázané, protože jinak se mi začaly zobrazovat zcela cizí počítače. Teprve na konci je WireGuard tunel. Nejde ho donutit, aby byl první? Nebo je to blbost a tím to není?