Svetlo pro male akvarium

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 14 19:38:02 CET 2024

Zdravim,

dcera dostala od pritele male akvarium (200x200x200 mm), zatim tam ma par
sneku a nejakou zeleninu, ale chtela by krevetky - a k tomu uz by to chtelo
lepsi svetlo, nez ma ted (ted tam ma nejak pribastlenou lampicku).

Kouknul jsem se, kde takove svetlo roste a co to stoji. Kdyz mne vzkrisili,
rekl jsem si, ze tohle prece snadno dokazu taky :)

Tusite nekdo, jake parametry by melo takove svetlo splnovat? Na prvni pokus
mne napadlo pouzit nejake RGB pasky (aby se dala nastavit nejaka sprvna
barva svetla), natahat jich par vedle sebe, nalepit na kus hliniku a smytec.
Akorat ze ty profesionalni maji ty LEDky desne huste vedle sebe, coz s
paskem nedosahnu. S cim muzu pocitat? Kolik LEDek na takovou plochu? Nejak
predpokladam, ze "studena denni bila", kterych se mi tu valeji mraky, asi
nebude to prave, jinak by to urcite nekdo do tech svetel pouzil a
nekomplikoval by si zivot.

Vim, ze tu par akvaristu je a priznam se, ze bych to chtel jako projekt
"rychle dovnitr, ryche ven" a moc se s tim dal necrcat . Druha varianta je
tip na neco, co mi bude stacit a bude to stat petikilo i s dopravou...

Nemate k tomu nekdo par slov?

Diky.

Pavel Kutina