Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 14 17:11:47 CET 2024

On Thu, 14 Mar 2024, Jan Kuba wrote:

> Ty UTPčka všechno galvanicky spojují.
> Já každou chvíli řeším nějaký uhnilý port na switchi a to nemusí být bouřka.
> 15 ledna mi v baráku ( bytovka 8 bytů) na switchi přestaly jít dva porty.
> Jeden vůbec nešel vytáhnout, byl přivařený, druhý vytáhnout šel a celý
> černý a upálené ty drátky v zásuvce uvnitř.
> Bouřka nebyla.

Zalezi na elektro instalaci, v novych baracich s dobrou instalaci
problem neni. Starsi bytovky na tom budou hur.

> Jestli znáte nějaké místní wifináře, jakmile zahřmí , tak jezdí.

Jestli znate vytahare tak ti to maji podobne. Dneska vytahu vypadne
elektrika, pak nasleduje treba kratky nabeh a ak kdyz to konecne
nabehne tak vytah nejede - musi prijet technik, neco s tim provede
(zresetuje?) a vytah zase jede. Ty moderni vytahy co maji ridici
pocitac jsou haklive..