Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 17:05:44 CET 2024

Ty vstupy na bednách měly kond 330pF na 1,5kV, velmi slušná ochrana.
Ty UTPčka všechno galvanicky spojují.
Já každou chvíli řeším nějaký uhnilý port na switchi a to nemusí být bouřka.
15 ledna mi v baráku ( bytovka 8 bytů) na switchi přestaly jít dva porty.
Jeden vůbec nešel vytáhnout, byl přivařený, druhý vytáhnout šel a celý
černý a upálené ty drátky v zásuvce uvnitř.
Bouřka nebyla.
Jestli znáte nějaké místní wifináře, jakmile zahřmí , tak jezdí. Ta wifi
anténa na střeše je po  ETH i napájená a i blízká bouřka to kosí.
V baráku , panalákách s tím problém až tak není, ale když už , tak to stojí
za to.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_1671675873013380891_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>