Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 14:41:14 CET 2024

S těmi technickými informacemi je trochu problém, že ne ke všemu se daří
sehnat datasheet.
Ale tam, kde jsem se ho sehnal, by to asi opravdu mohlo fungovat i bez
zatlumení.

U vysílače udávají slušný rozptyl výkonu -9 .. -3 dBm, to mě až
překvapilo. Znamená to předpokládám
rozptyl u daného výrobku, nikoli něco, co by se dalo programově nastavit.

U přijímače položka "Receiver Overload" předpokládám znamená úroveň,
která by to nejen neměla
zahltit, ale kterou by to navíc mohlo i dlouhodobě snášet. Je -3 dBm,
takže štimuje k maximálnímu
vysílacímu výkonu.

Díky.
PL