Miniaturni tripinovy konektor?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 13 22:31:47 CET 2024

Tak musím říct, že tam je pár hezkejch kousků, ze kterých bych si určitě
vybral. Nad těma pro UAV jsem docela poslintával, ale já to chci na práci na
stůl, ne na to, abych to zamykal do trezoru :)

V Micro-D je to hezký, ale taky to není úplně na to, abych si jich koupil
dvacet párů do šuplíku - ale je to asi nejblíž.

Díky za tip, tohle se může hodit třeba i v profesionální sféře - na domů si
to asi nekoupím, ale na lokomotivu by to význam mít mohlo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 7:32 PM
Subject: Re: Miniaturni tripinovy konektor?

Tak pořád se můžeš podívat, co si vláčkaři představují pod pojmem Next18
a najít si nějakou variantu, která se ti bude hodit.

Pak bych tě upozornil na zmenšené varianty známých firem - třeba Micro-D
je zábavné: https://www.omnetics.com/products/micro-d/

Nebo UAVC
https://www.unmannedsystemstechnology.com/2018/05/nicomatic-introduces-rugged-micro-connector-for-uavs/

Pokud budeme hledět na cenu, tak třeba "typ 2":
https://vi.aliexpress.com/item/1005004940860885.html

Nebo Typ A a B tady:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006031567283.html