Miniaturni tripinovy konektor?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 13 19:32:50 CET 2024

Tak pořád se můžeš podívat, co si vláčkaři představují pod pojmem Next18
a najít si nějakou variantu, která se ti bude hodit.

Pak bych tě upozornil na zmenšené varianty známých firem - třeba Micro-D
je zábavné: https://www.omnetics.com/products/micro-d/

Nebo UAVC
https://www.unmannedsystemstechnology.com/2018/05/nicomatic-introduces-rugged-micro-connector-for-uavs/

Pokud budeme hledět na cenu, tak třeba "typ 2":
https://vi.aliexpress.com/item/1005004940860885.html

Nebo Typ A a B tady:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006031567283.html