CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 13 16:33:57 CET 2024

To se mi stalo taky. Zřejmě byl problém v tom, že pokud použiju HSE, tak
v tom jejich kódu se vypíná HSI kvůli spotřebě. Když to HSI nevypnete
problém zmizí. Když se to stane stačí unbrick (minichlink -u).
Ale to blink mi na Ubuntu chodilo bez problémů.

SysTick v tom fun je divný. Tohle funguje podle očekávání
https://code.nolog.cz/Kizarm/RISC-V/src/branch/main/ch32v003/system.h
jen je _nutné_ v přerušení nulovat  SysTick.SR = 0u;. To je tam navíc
proti ARM.

Mrazík