CH32V003

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Středa Březen 13 15:23:41 CET 2024

Update: dorazilo železo, tak jsem rozblikal ledku :)))) dle:
https://github.com/cnlohr/ch32v003fun/tree/master/examples/blink
a to přes  minichlink. Moje prostředí je Win10, notepad a gcc.
Nicméně při druhém pokusu o flashování už minichlink se železem nespojil.
MCU jsem zresetoval dle návodu v nějakém videu toolem od WCH.
Stále nemůžu pro programování použít minichlink (WCH tool ano)
a dále se zdá, že mám v modifikovaném kódu problémy se systick timerem.
Buď netická tak, jak má a nebo je MCU přepnut do nějakého hodně pomalého
režimu.
To zjistím snad dnes.
M.