Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Březen 13 11:35:42 CET 2024

Ahoj,

  Ono nejde jenom o smrad, ale i o kouř, který zalepuje čočku
mikroskopu. Měl jsem vedle toho ventilátor z PC na malé otáčky, aby kouř
nešel na čočku a na můj nos.
Raději používám toto:
https://www.aliexpress.com/item/1005005761139548.html
a když už je to hodně malé, tak toto, ale s tím si už občas pálím nos ;-)
https://www.aliexpress.com/item/32806670632.html

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/