Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Březen 13 11:06:02 CET 2024

Ahoj,

  Já jsem ho měl taky, a po cca roce jsem se ho zbavil. Řekl bych, že
zpoždění bylo minimální, na kontrolu pájení super. Ale já jsem si ho
koupil s tím, že bych pod ním pájel, a to nešlo. V práci máme
stereomikroskop za asi 40kKč, a pod tím pájet jde, protože se člověk
dívá sice do okuláru, ale směrem k pájenému místu. U tohoto jsem si
nemohl zvyknout, že někde pájím, a koukám úplně jiným směrem (na
displej). Prostě mi to nešlo.
A ještě další věc, musel jsem si k tomu dodělat boční osvětlení,
obyčejné bílé 2 ledky z každé strany. Při osvětlení jenom tím vestavěným
světlem to strašně zkreslovalo, a cín se buď leskl, nebo nebyl pořádně
vidět.
Ten můj měl vestavěnou baterii, na kterou to běželo asi 4 hodiny, když
pod tím dcera pitvala brouky ;-)

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/