Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 13 07:56:28 CET 2024

mam ho uz delsi dobu a to jeste az takovej vyber nebyl.
ale hlavni bylo, ze si ho v byvale praci v jednom oddeleni koupili a
tak jsem si ho mohl vyzkouset.
ostreni je manualni a velmi dulezite, je potreba bezne doostrit mezi
zapajenym padem, nazvem soucastky, pri naklopeni pcb z boku atd.
autofokus by byl k prdu. to manualni ostreni tocenim tubesem je proste
idealni.
urcite chtit ten stojanek s priblizeni koleckem, take velmi dulezite.
jemne se doladi ostreni, vzdalenost atd.
pripojeni do pc samozrejme.
a pokud jsem chtel tyto parametry, tak nejlevnejsi, koupitelny do firmy
bez cinana byl ten ADSM302.
jako predchudce tu mam klasicky usb mikroskop od "Levenhuk" nejake vyssi
rady, snimac ok, ale je to jen usb a to ostreni je o kilometr
nepohodnejsi, ohniskova vzdalenost take. zase sw. maji privetive a
intuitivne "evropsky" :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65