RE: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 13 07:44:43 CET 2024

Zdravim,

Otazka je preco ste vybrali prave tento?
Maju ich tam na vyber cca 12 tejto serie.
Staci klucova vlastnost.
U tych najlacnejsich sa staci pozriet na prevedenie samotneho snimaca
v style USB microscope za 20$. Tie drahsie maju fokus ovladany elektricky
aj ten vas ak spravne citam co je obrovska vyhoda.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, March 13, 2024 5:41 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

jen ukazka z mojeho mikroskopu. primej vystup na hdmi, do pc, samostatne lcd. bohuzel si clovek musi po zapnuti vybrat jen jedno ? proste ovladaci logika cina. sw je taky ovladanim uplne cinsky, ale nakonec funguje i odmerovani atd. vystup zobrazi i sw MicroCapture Pro(levenung) od jineho usb mikroskopu. zpozdeni obrazu primo na hdmi zadne, do pc pres usb take ok.
zaostrovani presne, proste super. a ohniskova vzdalenost .. nekonecna
:-)  ted jsem delal upravu, pro lepsi pouzivani jako inspekci pcb, hledani cinovych mustku atd. prodlouzil jsem nastavitelny stojanek o 70mm + jsem vlastni telo mikroskopu chytil za spodni krouzek = + cca dalsich 70-80mm. vystup primo na lcd 22" full hd. proste neskutecna pohoda. jinak delam se zvetsovacim ksiltem, ale tohle hodne ulehci praci. i po teto uprave neni problem prestavet zpet na max. priblizeni za par okamziku. kontroluju si ze zvedavosti treba stav/opotrebeni nastroju/frez pro obrabeni(3mm a mene). koupeno v eu bez komplikaci s dph a papirama:
https://eleshop.eu/digitale-hd-microscoop-adsm302.html
a vysledek jak to vypada a jak se na to kouka v te nejvetsi vzdalenosti(sla by asi i vetsi) tady:
https://www.rajce.idnes.cz/tomik-k/album/mikrokop-pcb-tomik?utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=album-created
kdyby dotahl cinan to ovladani a sw, nebylo by co kritizovat.
osvetleni nic moc, neviditelny popis tlacitek pod lcd, po vypadku proudu mate svitici lampicky atd.
mechanicky je to opravdu dobre.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65