Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 13 00:27:29 CET 2024

Já se digitálních mikroskopů stále ještě bojím a používám klasický optický.
Základní nešvar těch digitálních je podle mě ve zpoždění zobrazení.
Takže pro kontrolu asi dobré, ale pro práci pod mikroskopem možná trochu
nepraktické.

Jak velké zpoždění má ten Váš, prosím?

Díky.
PL