Vyroba desek v Melniku

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Březen 12 17:05:35 CET 2024

za moju karieru mi preslo rukami uz obrovske mnozstvo plosnych spojov,
aj osadenych plosnych spojov z roznych firiem z celej europy. Cloveka
vzdy prekvapi, ze aj tym najlepsim, najdrahsim, s najprisnejsou
certifikaciou sa vzdy podari nejaky zmatok. Aj nasa firemna vyrobna
plosnych spojov, kde robia najhustejsie dosky, mikronove spoje,
mikrodiery, na flexe, na keramike, neviem co, mi paradoxne zkurvili
obycajne dvojvrstvove. Asi zabudli ako sa robia :-)

Ano, mam tiez cely rad prihod, kedy zhorelo nieco velmi drahe, alebo
pocas polovodicovej krizy posledne 3 AD prevodniky, alebo z drahej
zahranicnej osadzovne dosli dosky kde boli TSSOP puzda otocene o 180
stupnov a namiesto 74244 osadili 74245. Preslo vsetkymi certifikovanymi
kontrolami. Taketo veci naseru, ale uz som si zvykol, ze sa to raz za
cas stane.

Dolezite je co sa deje potom, ked sa to stane a ked sa to zisti. Robime
vela nestandardnych veci, takze komunikacia s dodavatelom a ich
flexibilita je pre mna dolezitejsia ako najnizsia cena. A musim povedat,
ze v Printede sme vzdy vybavili. Ci bolo treba nieco specialne, alebo do
zajtra rana, alebo bol prieser a bolo treba riesit. Je vyborne, ze vzdy
sa zistilo co bola presna pricina, opravilo sa to, dohodli sme sa ako sa
vyrovname a ide sa dalej. A naopak, v inych firmach nas poslali do
prdele, ze podpisali ste, teraz je to uz vas problem.

Nezazil som u Printedu nejaku vyznamnu zmetkovitost. Ak nieco bolo,
problem sme vzdy obratom vyriesili. Ale ten servis a velmi ustretovy
pristup je pre niektore aplikacie k nezaplateniu.

b.