Vyroba desek v Melniku

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Úterý Březen 12 15:34:49 CET 2024

Zdravím,

presne rovnaké skúsenosti ako popisujete. Aj od zákazníka sa vracali.
Niektoré neprešli po osadení testovaním už u nás - niektoré spoje (náhodne)
vykazovali prerušenie.
Prešli sme ku Gateme.
Odvtedy všetko v najlepšom poriadku.....
Bolo to cca pred 2 rokmi.

p.j.

ut 12. 3. 2024 o 15:16 Jiri Polasek <jurp na volny.cz> napísal(a):