Re: Sdílení souborů

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Březen 11 21:53:50 CET 2024

Ještě bych zkusil vypnout antivir/firewall na chvilku....

Zdenek Aster

---------- Původní e-mail ----------
Od: swz na volny.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 11. 3. 2024 16:43:45
Předmět: Re: Sdílení souborů
"Je to zvláštní.
C:\>tracert 192.168.15.4

Tracing route to MYCLOUDEX2ULTRA [192.168.15.4]
over a maximum of 30 hops:

1 32 ms 22 ms 16 ms 192.168.15.1
2 38 ms 25 ms 20 ms MYCLOUDEX2ULTRA [192.168.15.4]

funguje a vrátí jméno počítače. Ale připojit disk přes \\MYCLOUDEX2ULTRA\
archiv nefunguje, ani \\192.168.15.4\archiv nefunguje. Ale někdy na chvilku
ano. Přitom přes vzdálenou plochu je složka dostupná. Já myslím, že je něco
blbě v tom počítači, který mám ssebou. Ale co?