Re: Sdílení souborů

swz na volny.cz swz na volny.cz
Pondělí Březen 11 16:38:59 CET 2024

Je to zvláštní.
C:\>tracert 192.168.15.4

Tracing route to MYCLOUDEX2ULTRA [192.168.15.4]
over a maximum of 30 hops:

  1    32 ms    22 ms    16 ms  192.168.15.1
  2    38 ms    25 ms    20 ms  MYCLOUDEX2ULTRA [192.168.15.4]

funguje a vrátí jméno počítače. Ale připojit disk přes \\MYCLOUDEX2ULTRA\archiv nefunguje, ani \\192.168.15.4\archiv nefunguje. Ale někdy na chvilku ano. Přitom přes vzdálenou plochu je složka dostupná. Já myslím, že je něco blbě v tom počítači, který mám ssebou. Ale co?