Re: Sdílení souborů

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Březen 11 12:49:48 CET 2024

Zkusil bych se pripojit ne pres nazev, ale IP adresu tu sdilenou slozku.
A domnivam se, ze budete muset mit trpelivost protoze windowsi nez neco

nactou tak prenesou dost dat, coz na takove lince bude asi trvat....

Zdenek Aster

---------- Původní e-mail ----------
Od: swz na volny.cz
Komu: Hw-list na list.hw.cz
Datum: 11. 3. 2024 12:11:34
Předmět: Sdílení souborů
"Jsem teď připojen přes příšernou WiFi, kde rychlost kolísá od 2Mbit až po
20kbit. K domácí síti jsem připojen přes WireGuard a to funguje, vidím IP
počítačů v lokální síti, tracert udělá dva skoky na server WireGuard a pak
na příslušný počítač. Na tento počítač se bez problému dostanu přes
vzdálenou plochu. Pokud tam otevřu průzkumníka, vyberu soubor a dám CtrlC,
přepnu se na můj počítač (ten za tou WiFi) a dám CtrlW, tak to kopíruje.
Pomalu, ale kopíruje a vidím, že data jdou přes WireGuard.
Proč ale (většinou) nejde normální sdílení souborů?

Martin Záruba