RE: Sdílení souborů

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 11 12:22:53 CET 2024

Protože WG rozdává jiný rozsah IP adres, než má ta domácí síť a firewall ve Windows zablokuje přístup z jiného rozsahu.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele swz na volny.cz
Odesláno: pondělí 11. března 2024 12:08
Komu: Hw-list na list.hw.cz
Předmět: Sdílení souborů

Jsem teď připojen přes příšernou WiFi, kde rychlost kolísá od 2Mbit až po 20kbit. K domácí síti jsem připojen přes WireGuard a to funguje, vidím IP počítačů v lokální síti, tracert udělá dva skoky na server WireGuard a pak na příslušný počítač. Na tento počítač se bez problému dostanu přes vzdálenou plochu. Pokud tam otevřu průzkumníka, vyberu soubor a dám CtrlC, přepnu se na můj počítač (ten za tou WiFi) a dám CtrlW, tak to kopíruje. Pomalu, ale kopíruje a vidím, že data jdou přes WireGuard.
Proč ale (většinou) nejde normální sdílení souborů?

Martin Záruba