BOSE WAVE radio

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Březen 10 00:30:43 CET 2024

LT má kompresor dynamiky ve filtru.

Co je hodně důležité, není jak jdou kanály, ale jak jsou dohromady
zapojené i s repráky a jak se to smíchá ve vzduchu V MÍSTNOSTI. Tj s odrazy.

Není to tedy tradiční vědecký přístup k reprodukci zvuku, ale komplexní
i s psychoakustikou, tedy jak to vnímá člověk.

Ty obrázky tady to zcela vysvětlují, aspoň pro mně
https://www.ifixit.com/Guide/Bose+Wave+Radio+AWR1-1W+Speaker+Replacement/88782