BOSE WAVE radio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 8 12:34:44 CET 2024

Na https://elektrotanya.com se něco dá najít. Nejspíš to bude pořád dost
podobný i u novějších verzi. Koukal jsem na verze 1994-1997 a ten konec je
stejný. U těch novějších verzi tam uz možná bude nějaký zákaznický obvod
(nevim). Ale překvapilo mě jak je to celkem složitý ten equalizer (jak tomu
asi říkají) a jeste je tam stereo tvoreno dvema ruznymi reprosuktory. Mohl
by někdo popsat funkci?