Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Březen 9 20:09:02 CET 2024

Na známé hodnotě asi moc nezáleží, stejně vedle toho posadím nejspíš toho
Kyslíka, spíš jde o to, aby to samovolně neplavalo a příliš nešumělo, aby se
daly dopočítat kalibrační koeficienty a neujíždělo to pod rukama.

Možná půjdu cestou "hrdzavého klince" a použiju deset nebo dvanáct sériově
spojených liion/lipol, moc se mi nechce bastlit ještě referenci - trochu
jsem doufal, že někde roste něco použitelného hotového.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <balu na k-net.fr>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 9, 2024 3:01 PM
Subject: Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Ak sa to chce aj so znamou hodnotou tak sa da pouzit uz spominana
referencia (napr. 5V) a operak. Pre 50V by mohol fungovat ADA4522. Ma
max. napajacie napatie 55V, offset 5uV a je rail to rail. Delic v
spatnej vazbe z rovnakych rezistorov, napriklad uz spominany Hamon.
Pripadne iny, vysokonapatovy operak a pouzit dva vo forme kompozitneho
zosilnovaca. Nizkonapatovy pre presnost a vysokonapatovy pre vysoke
vystupne napatie. Vysledok bude presne vysoke napatie.

b.