Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 9 09:55:31 CET 2024

Zrovna tohle není článek, pro kterej stojí za to si ten časák koupit.
Jen tam řeší, že AD586 je levnější, než MAX6350, ale je to dost poznat
na kvalitě.

Mnohem víc se mi líbil článek, kde zkoumá levnej modul zdroje XY-SK35H.
To se hodí do sousedního tématu, hezky tam ukazuje, co to dělá při
skokové zátěži a skokovém odlehčení. A taky za jakých podmínek to lze
opakovaně odpálit.