Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 9 00:01:29 CET 2024

 Někde je v nějaké diskusi popsáno, že Číňan udělal chybu a výstup zdroje
zablokoval pouze elektrolyty (  dle mé prohlídky ještě nejsou ESR, tak jsem
je vyměnil za LOW ESR )
a chybí tam nějaká keramika kvůli rychlým zákmitům ze zátěže.  Já mám verzi
60/5 a 30/10  a u obou jsem to tam dobastlil.
Zkusím někdy připojit osciloskop a kouknout na to. Při měření  na 24V/ 7 A
to ale bylo ještě před úpravou  asi 50mV zvlnění.

Ten LED test projde,  pokud nastavíte napětí ( tklidně 50V ) omezení 20mA ,
připojíte diodu a zapnete výstup tím tlačítkem Output.
Už se pak nesmí odpojit a připojit fyzicky ...