CH32V003

Tak jste me nalamali a objednal jsem odsud druhou sadu CH32V003
Development Board Kit 32-bit general-purpose RISC-V MCU Functional
application assessment (aliexpress.com)
<https://vi.aliexpress.com/item/1005005269690018.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.4.48851802TpAC2T&gatewayAdapt=glo2vnm>
snad jsem si moc nenabehnul a bude to na pokusy stacit? Rano jeste stala 370
Krome verze 32V0 ve i V1,2,3 a tak bych to taky rad zkusil, tam uz je
vybava zajimavejsi.