CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 6 19:11:50 CET 2024

Ono tam nejde ani tak o přesnost, spíš je to vliv nějakého fázového
šumu. Chovalo se to úplně stejně i na těch STM32. Chtělo by to pustit
výstup oscilátoru na MCO a spektrákem to analyzovat. Ale spektrák nemám.
A ty periferie nejsou úplně stejné, jsou dost podobné, ale v detailech
se liší. Důležité je, že jsou stejné principiálně, tj. ADC nebo PWM se
dají honit po DMA, které má principiálně stejnou obsluhu. To třeba u AVR
nejde, tam to musíte udělat úplně jinak.

Mrazík