Atom deska zdroj

Jan Jirousek halen na seznam.cz
Pondělí Březen 4 17:18:17 CET 2024

Ahoj všem,

Mám atom desku z tabletu kterou bych chtěl použít jako PC k televizi. Problém je, že pro zapnutí vyžaduje mit připojenou Lion baterii i když je připojený zdroj 5V DC-DC step down. Když už deska naběhne, tak baterie není potřeba.
Problém tedy je, že bez baterky nejde zapnout. Zkoušel jsem udělat měkký dělič napětí z 5V pomocí rezistorů, s diodami nebo bez, pak jsem dal další dc-dc step Down měnič a nic.

Evidentně to musí být galvanicky oddělené.

Nemáte někdo tip, jak na to? Baterii tam nechci nechávat i když by to bylo asi nejjednodušší.

Díky Honza
--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.