USB flashdisk

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Březen 4 11:49:02 CET 2024

Neproběhl. Včera jsme jej naformátoval, zkusil jsem NTFS 4096 Byte (původně exFAT) a zdálo se, že se “umoudřil”. Po záznamu snad přes 200Gb (je to šíleně pomalé..) mp3 se zdálo, že vše funguje. Pak jsem nahrával videa, řádově po stovkách MB až 2GB, některá se jakoby nahrála, ale nejdou spustit, jiná jdou. V autě mp3 hrají, nevím, zda všechny, teď v PC (s W7 ani W11) zase “disk není přístupný”. H2testw píše Error creating file ... červené okno a dál nejde nic spustit. Správa PC (win) zase “V pořádku” ...Teď jsem byl opět v autě a tam se dají bez problémů přehrát všechny mp3 včetně náhledů obrázků a podle alb. PC jej neotevře vůbec a chce formátovat...chtěl jsem zjistit, kolik GB zabírají ty MP3. Asi to tak bude, reálných něco kolem 100GB a dál nějaká finta, aby to vypadalo jako 2TB. Zkusím znovu formát NTFS a H2testw na jiném PC, který běží nepřetržitě.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Monday, March 04, 2024 10:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB flashdisk

Ten test ale podle popisu neproběhl korektně. Popravdě nevěřím, že je tam 800GB. Reálně tak 128GB, nebo spíš 64,16.... alespoň dle mých zkušeností.  I ta zdravá část může vykazovat chyby, vėtšinou po nějaké době používání v autě to poznám že v muzice nebo povídání jsou lehká přerušení. Fakt je že takhle zlobí snad všechny flashky z Ali..