USB flashdisk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 4 10:01:07 CET 2024

Ten test ale podle popisu neproběhl korektně. Popravdě nevěřím, že je tam
800GB. Reálně tak 128GB, nebo spíš 64,16.... alespoň dle mých zkušeností.
I ta zdravá část může vykazovat chyby, vėtšinou po nějaké době používání v
autě to poznám že v muzice nebo povídání jsou lehká přerušení. Fakt je že
takhle zlobí snad všechny flashky z Ali..